REKLAMA
Znaleziono 2643 wyników
Europejska marka Candy Cat otworzyła pierwszy sklep ze słodyczami w Łodziartykuł
Pokaż artykuł
Europejska marka Candy Cat otworzyła pierwszy sklep ze słodyczami w Łodzi
Europejska marka Candy Cat, poszerzając listę miast, w których jest obecna, o Łódź, wybrała Manufakturę. I była to z pewnością słuszna decyzja, bo sklep od pierwszych dni cieszy się niesłabnącą popularnością wśród gości Manufaktury. Nic dziwnego – można tu kupić m.in. żelki pająki, bezy przypominające banany, słodkie toffie… słowem: wszystko, o czym tylko marzą łasuchy. To miejsce, gdzie amatorzy słodkich propozycji mogą puścić wodzę fantazji i własnoręcznie skomponować swój wyjątkowy zestaw słodyczy lub zdecydować się na gotową paczkę.
Dealz w nowej odsłonie – trwa rebranding i remodeling sklepów artykuł
Pokaż artykuł
Dealz w nowej odsłonie – trwa rebranding i remodeling sklepów
Sieć Dealz, należąca do Pepco Group, zaprezentowała nowy koncept wizualny swoich sklepów. Zmiany obejmują między innymi nowy branding, nawigację i komunikację w sklepach, a także nowe linie produktowe. Wszystkie nowe sklepy sieci są otwierane już w nowym formacie, a dotychczas działające będą sukcesywnie poddawane modernizacji.
W łódzkiej Manufakturze zostanie otwarty sklep Primarkartykuł
Pokaż artykuł
W łódzkiej Manufakturze zostanie otwarty sklep Primark
Znana, międzynarodowa marka odzieżowa Primark zapowiedziała we wtorek, 25 stycznia otwarcie dwóch kolejnych sklepów w Polsce. Tym razem we Wrocławiu i Łodzi.
Trwają prace na budowie nowego parku handlowego w Mikołowieartykuł
Pokaż artykuł
Trwają prace na budowie nowego parku handlowego w Mikołowie
W województwie śląskim powstaje nowy park handlowy. W liczącym ponad 40 tysięcy Mikołowie, przy ul. Gliwickiej 3 trwają zaawansowane prace na budowie kompleksu Mikołów Park.
W Szczecinie rozpoczęła się budowa nowego, wielkiego parku handlowego artykuł
Pokaż artykuł
W Szczecinie rozpoczęła się budowa nowego, wielkiego parku handlowego
Trei Real Estate Poland wystartował z budową parku handlowego w Szczecinie. Oznacza to, że w północnej części miasta, niedaleko Galerii Północ oraz dużego osiedla mieszkaniowego powstanie Vendo Park, który uzupełni ofertę handlowo-usługową o nowe marki oraz zapewni okolicznym mieszkańcom możliwość zrobienia szybkich i kompleksowych zakupów.
JYSK otwiera w Polsce coraz więcej sklepów w nowym koncepcieartykuł
Pokaż artykuł
JYSK otwiera w Polsce coraz więcej sklepów w nowym koncepcie
Globalna sieć sklepów z wyposażeniem domu JYSK zaplanowała w lipcu aż 4 otwarcia sklepów po modernizacji. Lokale zostaną otwarte w Rumi, Warszawie, Krakowie i Suchym Lesie.
Event Hall w warszawskiej Fabryce Norblina już otwartyartykuł
Pokaż artykuł
Event Hall w warszawskiej Fabryce Norblina już otwarty
Fabryka Norblina zyskała nową przestrzeń do organizacji wydarzeń. Event Hall to 670 mkw. powierzchni urządzonej w industrialnym stylu, przeznaczonej na eventy, które mogą zgromadzić nawet do 500 osób. Znajduje się w kinie KinoGram na poziomie +2 w budynku Galwan na terenie warszawskiego kompleksu przy ulicy Żelaznej.
Karuzela Holding otworzyła nowy park handlowy w woj. śląskimartykuł
Pokaż artykuł
Karuzela Holding otworzyła nowy park handlowy w woj. śląskim
12 czerwca br. w Jastrzębiu-Zdroju został otwarty najnowszy park handlowy działający pod logo Karuzela. Największy kompleks w regionie na powierzchni około 12 000 mkw. zapewnia klientom ofertę 15 dużych sklepów.
 Food court w CH Targówek gotowy po modernizacji artykuł
Pokaż artykuł
Food court w CH Targówek gotowy po modernizacji
Nowa, odmłodzona strefa gastro w CH Targówek tętni życiem i przyciąga zarówno lokalnych klientów, jak i odwiedzających z dalszych zakątków Warszawy. Targ Smaku, inspirowany motywami marokańskiego targu, zachwyca przytulną przestrzenią wypełnioną egzotycznymi detalami, przenosząc odwiedzających w orientalną podróż i tworząc wyjątkowe miejsce spotkań i relaksu. Oferta Targu Smaku zaspokoi gusta nawet najbardziej wymagających klientów.
Praca w Łodzi. Nowa Sukcesja zatrudni 1000 pracownikówartykuł
Pokaż artykuł
Praca w Łodzi. Nowa Sukcesja zatrudni 1000 pracowników
Nowa Sukcesja w Łodzi jest coraz bliżej otwarcia. Na 30 tys. mkw., czyli na połowie powierzchni całego obiektu, znajdzie się Hopla Lupa, czyli jedna z największych w Europie stref rozrywki w centrum handlowym.
[Kielce] Sport i dobre jedzenieartykuł
Pokaż artykuł
[Kielce] Sport i dobre jedzenie
Koszulki Ronaldo i Messiego z autografami, rękawice Szczęsnego i Fabiańskiego oraz m.in. gadżety od...
[Polska] Inwestorzy wydali 2,850 mld euro na nieruchomości komercyjneartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Inwestorzy wydali 2,850 mld euro na nieruchomości komercyjne
Z danych firmy doradczej JLL wynika, że wartość sfinalizowanych w tym roku transakcji inwestycyjnych...
W galerii Libero Katowice otwarto nową atrakcję – najdłuższą w Polsce i jedną z najdłuższych w Europie zjeżdżalniartykuł
Pokaż artykuł
W galerii Libero Katowice otwarto nową atrakcję – najdłuższą w Polsce i jedną z najdłuższych w Europie zjeżdżalni
1 czerwca w Dzień Dziecka w galerii Libero Katowice została otwarta nowa atrakcja, która pojawi się już na stałe w tym obiekcie. Ruszyła najdłuższa w Polsce i jedna z najdłuższych w Europie zjeżdżalni! Przejazd nią jest całkowicie bezpłatny, a do pokonania są aż dwa poziomy. Zjeżdżać nią można również z zakupami, dlatego kto pierwszy na dole, ten lepszy.
[Polska] Tomasz Lipiński: Potencjał rozwojowy małych miast na rynku nieruchomości handlowychartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Tomasz Lipiński: Potencjał rozwojowy małych miast na rynku nieruchomości handlowych
Rynek centrów handlowych w Polsce jest coraz bardziej nasycony. Według danych firmy Cushman & Wakefi...
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsce
Według najnowszego raportu Trends Radar firmy Cushman & Wakefield, ponad 50% polskich konsumentów spodziewa się, że ich styl życia będzie ewoluował i stanie się skromniejszy. Na trend ten wskazuje już teraz spadający wskaźnik sprzedaży detalicznej, który w 2023 roku może wynieść ok. 5,0%. Czasy szczuplejszych budżetów zakupowych paradoksalnie stanowi szansę rozwoju dla części rynku handlowego i wcale nie chodzi tutaj tylko o segment value, ale również producentów kosmetyków czy marki modowe. Długofalowo natomiast, na znaczeniu mogą zyskiwać koncepty i działania wpisujące się w strategie zrównoważonego rozwoju.
Krakowska Vitainwestycja
Pokaż inwestycję
Krakowska Vita
Warszawa, Włochy, Krakowska 279
Diasfera IIIinwestycja
Pokaż inwestycję
Diasfera III
Łódź, Widzew, Piłsudskiego 37
Apartamenty Potulickiegoinwestycja
Pokaż inwestycję
Apartamenty Potulickiego
Pruszków, Potulickiego 4-6
Wzgórze Straszyninwestycja
Pokaż inwestycję
Wzgórze Straszyn
Straszyn, Stanisława Wyspiańskiego
[Gdynia] Centrum Handlowe "Wzgórze" już w stanie surowym. Czas na aranżację wnętrzartykuł
Pokaż artykuł
[Gdynia] Centrum Handlowe "Wzgórze" już w stanie surowym. Czas na aranżację wnętrz
Największe centrum handlowe na Pomorzu osiągnęło właśnie stan surowy zamknięty, a wykonawca rozpoczą...
REKLAMA